Axflow A/S udvider sit Jyske service team pr 1.12.2015

Efter at have konstateret stigende efterspørgsel på vores produkter har vi valgt at udvide vores jyske afdeling med endnu en Serviceteknikker.

Pr 1.12.2015 har vi ansat Flemming Jacobsen, der er et kendt ansigt i trykluftbranchen. Flemming er bosiddende i Uldum og har gennem de sidste 5 år hovedsageligt arbejdet med kompressorer og trykluft efterbehandlingsudstyr. Flemming er meget erfaren inden for vores produktportofolio fra Gardner Denver og er klar til at servicere eksisterende samt nye kunder fra 1.12.2015. i den mellemliggende periode kan følgende personer kontaktes:

Servicechef Carsten Bentsen Tlf: 31 68 28 79 / E-mail

Salgstekniker Casper Lauridsen Tlf: 31 68 28 72 / E-mail

AxFlow A/S startede som salg og service partner for Gardner Denver kompressor produkter i Danmark i januar 2014. Dette var et naturligt skridt efter overtagelsen af ​​Gardner Denvers vakuum forretning i Danmark i 2012. Gardner Denvers produktlinje dækker alle former for vakuumpumper og kompressorer.

AxFlow A/S råder som de eneste i Danmark over servicepersonale der har adgang til Gardner Denver service systemer og reservedele. Serviceteknikerne er uddannet af Gardner Denver og er alle udstyret med et Gardner Denver servicepas, der er nødvendigt for at kunne udføre autoriseret service og garantibehandling på Gardner Denvers produkter. Dette servicepas valideres hvert år af Gardner Denver. Dette er kundens sikkerhed for at service til enhver tid udføres efter gældende forskrifter, når de vælger en autoriseret servicepartner.

Skulle der være spørgsmål eller andet kan ovenstående personer kontaktes.

Vigtig information til virksomheder med Gardner Denver kompressorer. For at kunne opretholde fabriksgaranti på op til 5 år skal der udføres autoriseret service af en godkendt Gardner Denver distributør. Ved at indgå serviceaftale med Axflow A/S om serviceringen af Deres Gardner Denver kompressor, forpligter vi os til at videreføre Deres kompressor i Gardner Denvers garantisystem.

Skulle Deres kompressor være over 5 år tilbyder Axflow A/S efter at have udført eftersyn hos dem, at udstede en garanti på kompressorens drivlinje på et år - helt gratis.

GD_Oil free 3589